Reklamácie a vrátenie tovaru
Reklamácie | Vrátenie tovaru | Neúplná zásielka |
Reklamácie
Ak sa sťažujete na nefunkčný alebo poškodený tovar, pred zaslaním tovaru späť nám najprv napíšte na info@berge.cz. Pošlite tiež fotografie výrobkov, či už poškodených alebo nekompletných zásielok. V prípade súhlasu vyplňte formulár reklamácie a pošlite ho na našu adresu.
Adresa pre zaslanie: BERGE |
Formulár reklamácie: |
Spolu s tovarom pošlite aj všetko príslušenstvo k výrobku a priložte vyplnený a podpísaný formulár. Na dobierku neposielajte - zásielka nebude prevzatá.
Tovar neposielajte späť bez vyplneného a podpísaného formulára.
Podľa zákona máme na vybavenie reklamácie 30 dní, ale vždy sa snažíme sťažnosť vybaviť čo najskôr.
Vrátenie tovaru
Ak vám zakúpený tovar nevyhovuje alebo nespĺňa vaše očakávania, máte možnosť ho vrátiť bez udania dôvodu v zákonnej 14-dňovej lehote odo dňa prevzatia. Dobierka nebude akceptovaná.
Adresa pre zaslanie: BERGE |
Formulár pre vrátenie: |
Před vrácením nás prosím nejprve informujte emailem na info@berge.cz.
Spolu se zbožím pošlete veškeré příslušenství daného produktu a přiložte vyplněný a podepsaný formulář.
Tovar neposielajte späť bez vyplneného a podpísaného formulára.
Po prijatí a kontrole tovaru vám budú peniaze vrátené na číslo účtu uvedené vo formulári.
Neúplná zásielka
Ak ste dostali neúplnú zásielku, oznámte nám to e-mailom na adresu info@berge.cz.
V e-maile uveďte:
- číslo objednávky
- názov/kód chýbajúceho produktu
- priložte fotografiu obsahu zásielky
Celú situáciu preveríme a čo najskôr navrhneme vhodné riešenie.